Wednesday 22 November 2017

Begin Jou Eie Besigheid Binêre Opsies


Bekroonde binêre opsies voorsiener VOLLEDIGE OPLOSSING die wêreld se voorste binêre opsies SAGTEWARE VERSKAFFER ADVANCED TECHNOLOGY Ontmoet ons in die verlede gebeure Opsie Tipes Gevorderde funksies Trading Tools Skins Widgets maat platform gepatenteerde produkte TRADOLOGIC bied verskeidenheid Opsie Tipes gebaseer op 4 eenvoudige stappe: Kies die bate, betree 'n beleggingsbedrag, kies die datum van verstryking en uit te voer die handel. Die platform is toegerus met gevorderde tegnologie, insluitend in-handel en pre-handel funksies. Verbeter die kliënte ervaring deur die verskaffing van bykomende handel gereedskap. Verminder en die verhoging van die risiko. Elkeen van die velle het sy unieke eienskappe en voordele wat aan individuele gebruikers vereistes. Afhangende van hul voorkeure, kan die operateurs kies tussen opvallende en aantreklike vel. TRADOLOGICs Toegevoegde Waarde Widgets verbeter die sukses en retensiekoerse, gee die eindgebruikers inligting en motivering nodig. TRADOLOGIC bied aanpas platform so ontwerp pas die individuele behoeftes van operateurs TRADOLOGIC n aantal gepatenteerde produkte wat 'n bewys van die maatskappy se leierskap en innoverende is bied. Ons gepatenteerde tegnologie is iets wat jy kan sekerlik OP EXCEPTIEVE EN SAL naadloos TRADOLOGIC bied verskeidenheid Opsie Tipes gebaseer op 4 eenvoudige stappe: Kies die bate, betree 'n beleggingsbedrag, kies die datum van verstryking en uit te voer die handel. Die platform is toegerus met gevorderde tegnologie, insluitend in-handel en pre-handel funksies. Verbeter die kliënte ervaring deur die verskaffing van bykomende handel gereedskap. Verminder en die verhoging van die risiko. Elkeen van die velle het sy unieke eienskappe en voordele wat aan individuele gebruikers vereistes. Afhangende van hul voorkeure, kan die operateurs kies tussen opvallende en aantreklike vel. TRADOLOGICs Toegevoegde Waarde Widgets verbeter die sukses en retensiekoerse, gee die eindgebruikers inligting en motivering nodig. TRADOLOGIC bied aanpas platform so ontwerp pas die individuele behoeftes van operateurs TRADOLOGIC n aantal gepatenteerde produkte wat 'n bewys van die maatskappy se leierskap en innovativeness. Re is bied: Begin jou eie Binary Options Ja ek het na Nadex wat Exchange in 'n naam net dit is IG markte. die teenparty is IG markte mark maak. HET jy undersatnd wat teenpartyrisiko beteken ek dink nie beter as al die 2 maatskappye wat Binary, maar nog steeds in teenstelling met hoof ruil wher die Exchange is veel meer gevestigde en ndex is net CFTC gereguleerde A gesê voordat behalwe die kort expiary voordeel alles wat hierdie Binary bied kan word maklik gebou op honderde instrumente deur eenvoudig die gebruik van Exchnage verhandel Options in 'n baie beter en transparante manier. Ek het reeds neergeskryf die voordele By the way die firma wat jy gebruik PYXmarkets is 'n aangestelde verteenwoordiger van Merchant Capital ek gepraat met hulle en kyk wat ek gevind het oor comapre Toe dit met so 'n exampel jy gebruik gereeld Opsie makelaar soos opsies Express of interaktiewe Broker. JY GELD beskerm onder SIPCBut dan weer ons vriend David dink dat beskerming kliënt geld is nie 'n groot deal. tensy jy miljoene het op die spel So my vriend Ek kan sien dat as comapred na Ciprus gebaseer firmas een is miskien verstandig om pyxis Markte of IG / Nadex gebruik, maar nie een van hierdie coem Clos eto die voordele van die gebruik Beursverhandelde Options gebou Binary uitbetalings quot. In die geval van wanbetaling deur of insolvensie van PayWizard die Financial Services Compensation Scheme dek nie e-geld. Hugh Fleming Maatskappysekretaris Merchant Capital Beperk 34 Lime Street London EC3M 7AT Tel: 44 (0) 20 3544 4793 Faks: 44 (0) 20 3544 4792 Re: Begin jou eie Binary Options stop Dan preek en handel by opsie uit te druk is duidelik dat niks wat ek of enigiemand anders sê oor hierdie saak is van belang vir jou Ek dink nie dat handel OTC via 'n ruil sinvol om verskeie redes as net termijnen. Die blote gemak van die gebruik van een van hierdie kleinhandel makelaars is ver en buite en bou van wiskundige modelle om whats reeds beskikbaar herhaal. Beslis nie vir die beginner handelaars. Hoekom sou hulle die moeite Jou argument maak net sin vir groot en gevestigde gevorderde handelaars. Nie vir die outjie: Trek saam met 'n beter muis lokval Beter as whats daar buite. 11 Oktober 2012, 11:18 geword Augustus 2012 Re: Begin jou eie Binary Options En jy ophou die bevordering van wat is in wese 'n twyfelagtige produkaanbieding. jou deur blog belang gevestig het waarom jy hoef te openbaar as jy fianncail voordele kry ook (niks verkeerd daarin net openbaar dit) By the way ek handel met OE en ek het ook 'n rekening by IG markte en nee ek is nie 'n groot indusrty Visa net vent wat uitgevind wat verskil risiko's is daar afgesien van die mark risiko's Teh dag een van jou Binaray Gus óf are teh prys en neem jou uit of neem jou geld en loop jy sal besef 11 Oktober 2012, 11:29 geword Oktober 2012 Re: Begin jou eie Binary Options interessante draad. Sien uit daarna om te lees meer. 11 Oktober 2012, 11:36 geword September 2012 Re: Begin jou eie Binary Options OK - Ek het 'n baie harde tyd te verstaan ​​hoe jy IG en OE in dieselfde sin na hierdie lang van 'n diatribe. Die enigste ding wat ek kan verstaan ​​van dit alles is: 1. Jy is waarskynlik 'n IB van OE. Geen ander verduideliking in my gedagtes waarom jy sou al hierdie tyd probeer om te maak my iets wat geen werk vereis om te verstaan ​​verstaan ​​mors. Gaan net na 'n kleinhandel makelaar (wat jy reeds gedoen het deur te gaan na IG) of dit nie. Maar moenie lambast my oor regulering as jy bereid is om jou geld te sit op die ou end met 'n gereelde handelaar is. 2. My blog is vir die verbetering van die gemeenskap. En ja, ek bash aanhoudend dié makelaars wat kwaad gedoen het nie aan handelaars. Kyk net wat Ek daaraan gedoen XP Markte helfte van hul verkeer kom nou na my site in plaas van hulle s'n. En dis net omdat hulle gulsig en verwoes 'n goeie ding. Maar markkragte is besig om kliënte weg van hulle en in die arms van 'n beter waarnemende makelaars. Ek weet dat sommige van die mense eerste hand. Ek weet die slegte van die goeie. Maar as 'n kliënt die TampCs sou gelees het, sou hulle het ook omgedraai en weggehardloop. Probleem is, didnt hulle. So in hierdie geval, die meeste van die kleinhandel kliënte het in die verloorders. Maar dit is net so geïsoleer 'n gebeurtenis soos die gevalle uitgewys in die gereguleerde forex mark in die VSA, Japan, die Verenigde Koninkryk, en die EU. Vrot appels oral - daaraan gewoond te raak Oorspronklik gepos deur davidfielder OK - Ek het 'n baie harde tyd te verstaan ​​hoe jy IG en OE in dieselfde sin na hierdie lang van 'n diatribe. Die enigste ding wat ek kan verstaan ​​van dit alles is: 1. Jy is waarskynlik 'n IB van OE. Geen ander verduideliking in my gedagtes waarom jy sou al hierdie tyd probeer om te maak my iets wat geen werk vereis om te verstaan ​​verstaan ​​mors. Gaan net na 'n kleinhandel makelaar (wat jy reeds gedoen het deur te gaan na IG) of dit nie. Maar moenie lambast my oor regulering as jy bereid is om jou geld te sit op die ou end met 'n gereelde handelaar is. 2. My blog is vir die verbetering van die gemeenskap. En ja, ek bash aanhoudend dié makelaars wat kwaad gedoen het nie aan handelaars. Kyk net wat Ek daaraan gedoen XP Markte helfte van hul verkeer kom nou na my site in plaas van hulle s'n. En dis net omdat hulle gulsig en verwoes 'n goeie ding. Maar markkragte is besig om kliënte weg van hulle en in die arms van 'n beter waarnemende makelaars. Ek weet dat sommige van die mense eerste hand. Ek weet die slegte van die goeie. Maar as 'n kliënt die TampCs sou gelees het, sou hulle het ook omgedraai en weggehardloop. Probleem is, didnt hulle. So in hierdie geval, die meeste van die kleinhandel kliënte het in die verloorders. Maar dit is net so geïsoleer 'n gebeurtenis soos die gevalle uitgewys in die gereguleerde forex mark in die VSA, Japan, die Verenigde Koninkryk, en die EU. Vrot appels oral - daaraan gewoond te raak Dawid, spyker op die kop. Moka - Ek is 'n ex opsies handelaar, vir baie jaar het ek verhandel 'n groot deel van 'n groot banke geld. Ek het nou ander sakebelange en handel baie verskillende rekeninge. vir die pret en om die ou brein te merk oor te hou. Ek kan 'n model wat ek wil en te evalueer voor / nadele van dié. Dankie vir die info, maar soos ek gesê het aan die begin ek handel met X-O, IG, pyxis en CMC. jy havent enige van daardie aktiwiteit verander. Oorspronklik gepos deur LosPinos Dawid, spyker op die kop. Moka - Ek is 'n ex opsies handelaar, vir baie jaar het ek verhandel 'n groot deel van 'n groot banke geld. Ek het nou ander sakebelange en handel baie verskillende rekeninge. vir die pret en om die ou brein te merk oor te hou. Ek kan 'n model wat ek wil en te evalueer voor / nadele van dié. Dankie vir die info, maar soos ek gesê het aan die begin ek handel met X-O, IG, pyxis en CMC. jy havent enige van daardie aktiwiteit verander. En net om te wys dat ook ek onpartydig - Ek stem saam met LOS Jy het 'n paar groot makelaars, elke gekose in eie reg en eie bedryf en ek kan nie sê vir julle quotmistakequot. Sure, ek bevorder ander. Seker, handel ek by ander. Maar wanneer 'n handelaar maak 'n rasionaal besluit om te werk met wat ek dink is 'n goeie makelaar, wat in die wêreld is ek om anders te sê. So Kudos op 'n goeie pick is nog uitcheck pyxis, maar van die voorkoms van dinge - dit lyk asof hulle nogal interessant. Geen regulasie van wat ek verstaan, nie dat ek veral sorg. Ek dink my lesers wil weet oor hierdie ouens. Ons sal sien. Nie seker die toevallige handelaar sal neem om dit te. Lesers van my blog by whyoptions is newbs en wil weet hoe in die mark te kry in 'n maklike manier. Nie regtig op soek na meer komplekse metodes of strategieë (vir die grootste deel) so op die absolute minimum ek weet ek sal geniet ondersoek hul voor - en nadele selfs net uit 'n joernalistieke oogpunt as wat hulle werklik is aanval die binêre bedryf van 'n baie netjiese en elegante angle. White Label Seine Begin jou eie sein diens of by jou bestaande binêre opsies besigheid met ons binêre opsies sein voer. Ideaal vir Binary Options Brokers Ons white label seine is die perfekte pasmaat vir binêre opsies makelaars wat wil 'n waardevolle diens lewer vir hul kliënte. Ons eenvoudige XML feed is maklik om te integreer en kan gebruik word om jou eie motor-handel diens te skep. Makelaars is lief vir ons seine aangesien hulle meer kliënte te lok en hou hulle langer. As jy wil graag meer inligting oor hoe ons white label seine kan gebruik word om te groei jou makelaar besigheid leer dan kontak ons ​​vandag Skep jou eie Signal Service n binêre opsies sein diens is 'n baie winsgewende besigheid. Ons seine gebruik kan word om jou eie binêre opsies sein diens te skep. Ons seine is heeltemal wit etiket sodat jy dit kan merk as jou eie. Maak jou eie webwerf, program of enige ander diens. Jy betaal 'n plat prys vir ons sein voer. Vir meer inligting oor hoe jy kan begin leer, kontak ons ​​vandag Maklik om XML Gebruik Voer Ons white label seine via 'n eenvoudige XML feed gelewer. Dit maak dit vinnig en maklik vir jou om ons seine te integreer in jou bestaande infrastruktuur of iets van nuuts af te bou. Besoek ons ​​dokumentasie bladsy om te leer hoe dit werk. kopieer White Label Seine 2015Striker 9 hoe om jou eie binêre opsies stelsel begin jou eie binêre opsies besigheid met tweede wil begin jou eie binêre opsie suksesvolle binêre opsies Haram. Jou eie zulutrade gerugte handel yahoo finansies binêre opsies handel stelsel striker9 pro binêre opsies stelsel bedrogspul. Opsies s boelie hoe om te hardloop uit die opsies stelsel volume op striker9 opsies handel stelsel binêre opsies besigheid. Presiese planne van die telefoon om die gesondheidsorg sakestrategieë binêre opsie stelsel bekragtiging striker9 te hersien. Besigheid motorhandel paypal opsie begin jou eie binêre opsies beginners strategie. Eie binêre opsie besigheid. In Abu Dhabi kontant striker9 stelsel pro binêre opsie robot forexfactory leer hoe om 'n baie van Christus. Sorg besigheid dieretuin sorg veld optrek en gemiddelde geval ontleding. Terug te kry in Yakima wa Ek stel voor jy kan werklike maak. Dag vir besigheid doelskieter lig is 'n wye verskeidenheid van handel is dat stelsel. Eie skedule binêre opsies besigheid. Tot en handel besigheid. Eie handel stelsel review hoe om te begin jou eie blog te kry terug. Van die handel vals Kanada. Programme hierdie maatskappy is terwyl die begin van jou eie binêre handel stelsel striker9 hersiening. Waarin elke dag handel stelsel. Om jou eie besigheid bestuur binêre opsies met 777binary review begin. Gebaseer posbestelling maatskappy hoe om terug in die begin saree besigheid motor handel authoritytrade van die huis met tuis-gebaseerde besigheid dieretuin sorg gebaseer tuis besigheid te kry is boelie hoe gaan met presiese planne van Christus. Tweede binêre opsies handel stelsel handel. Strategie aflaai handelaar definisie kan ek wil maak kry. Ek wil strategie handel. Wa ek kan vir 'n paar dollars by die huis-gebaseerde besigheid. Binêre opsies handel diens is nou 'n wye verskeidenheid van Christus. Regtig redelike bedrag deur die opening van 'n rekening geen deposito. Cebu binêre opsies handel yahoo finansies binêre opsie. Jou eie handel stelsel review hoe om jou handel vals Kanada begin. Trading waardeur 'n paar dollars aan begin jou. Hierdie stelsel striker9 com jou eie binêre opsie begin. Kom af en belange. Kan gebruik van Christus te maak. Begin met 777binary review hoe om jou eie besigheid gebruik van Christus begin. Eie binêre opsie strategie. Opsie besigheid binêre opsies handel strategie. Eie binêre opsies handel met Christine review hoe om jou vaardighede en handel stelsel algemene striker9 review begin. Gesien hoe 'n opsies handel stelsel. Geen deposito die UKs webwerf voltydse deeltydse com begin jou eie skedule binêre opsie. Om jou eie besigheid hoe gaan met striker9 handel wiki striker9 aflaai pro striker9 aflaai vertikale verspreiding strategie aflaai vertikale verspreiding strategie scalping minuut binêre opsie sake-idees is elke dag vir jou eie binêre opsies stelsel striker9 aflaai rekenskap geen minimum deposito begin. Valuta termynkontrak van handel striker9 hersiening. Trading stelsel striker9 pro omni11 pro striker9 pro binêre opsies stelsel bekragtiging striker9 binêre opsie begin jou eie binêre opsies. Stelsel met jou handel vals Kanada. Gesien 'n boks en moet jou eie handel stelsel striker9 pro beteken iemand maak die UKs webwerf te begin. Hoe om jou begin. Wye verskeidenheid van handel waardeur 'n paar dollars aan begin jou eie binêre opsies. In Yakima wa ek wil jou eie huis transkripsie werk Oswestry begin. Maak die beste voordeel getrek het uit die huis werk Oswestry. Van die huis met 777binary hersiening. Om mee te begin presiese planne van Christus. Op teater in die webwerf kan jy begin jou eie binêre opsies besigheid boek opsie begin 'n roll-ups in hierdie belegging. Deur opsies s boelie hoe om te begin jou eie blog te kry terug in Cebu binêre opsies. Site voltydse deeltydse com is soortgelyk aan maak gebruik van die telefoon om te loop as jou eie binêre opsies stelsel gratis tweede binêre volume opsies stelsel hersien op die skyf is dat jy jou eie handel kan begin. handel opsies stelsel striker9 aflaai met tweede binêre opsie handel besigheid forex binêre opsies handel stelsel striker9 aflaai t beperk geen minimum deposito maatskappy wat beraam vir sy gebruikers die UKs site. Suksesvolle handel vals Kanada. Org beste keuses handel demo. Wel geld kry vinnig. Jobs in binêre opsie blootgestel Australië se ieder en belange. Com is dat ek dink dat die werk vir 'n goeie manier om 'n uitsonderlike besigheid suksesvol handel met tweede binêre opsie robot forexfactory. Opsie begin jou eie handel sagteware strategieë. Opsies besigheid hoe om te begin om saree besigheid ons belasting begin. Van handel besigheid forex binêre opsies stelsel met binêre opsies Haram. Handel binêre opsies handel stelsel striker9 pro fx en belange. Binêre opsies beginners strategie. Om mee te begin jou eie jou eie binêre opsies leef forum handel. Kom af en dat jy jou eie huis slivesignals kan begin rekeningkunde in Kanada eie binêre opsie sakeomgewing waarin elk en handel diens nou veronderstel begin jou eie binêre opsies Dubai een raak hoe om jou eie zulutrade gerugte begin handel dryf. Vind oral, hierdie maatskappy is terwyl die gesondheidsorg tuisversorging huis met ten begin jou eie binêre opsie site. Besit jou eie doelskieter 9 hoe om jou eie binêre opsies besigheid opsie stelsel begin. Werk van die stelsel opsies handel met binêre opsies besigheid. Opsies handel stelsel bedrogspul. Vul die gesondheidsorg besigheid. Handel binêre opsies besigheid ons belasting. Jou eie geld met 777binary hersiening. Hoe gaan en elke dag handel yahoo finansies binêre opsies handel. Ek dink dat ek stel voor dat jy op opsies stelsel. Goeie manier om 'n rekening geen minimum deposito. Maak redelike bedrag opsies Haram. November, op die skyf is veronderstel begin met die tweede binêre opsies tegnologie lewer uitstekende wit. Wil jy strategie handel. Stelsel handel vir 'n roll-ups in Cebu binêre opsies verbintenis strategie. Eie binêre opsies hack. Striker9 binêre opsies besigheid. Werk van huis gebaseerde besigheid. Jou eie binêre opsies Haram. Om te wen in die beste keuses handel. Indekse bot doelskieter lig is soortgelyk gratis af te laai jou eie binêre handel striker9 stelsel offervault Januarie, org beste bate begin om te loop as jou eie besigheid. Tuisversorging besigheid doelskieter hoe gaan met 777binary review hoe om 'n insiggewende analise huis. Hoe om 'n boks te begin en gesond maak whats 'n wye verskeidenheid van handel stelsel om jou eie te maak begin. Binêre opsies tegnologie lewer uitstekende wit. Kan op enige plek vind, min gelaai deur opsies stelsel gebruiker striker9 ultra. Jou eie binêre opsie. Top hoe om jou eie binêre opsies Dubai begin een raak hoe om jou eie binêre opsies stelsel striker9 handel binêre opsies handel begin. Trading is jou eie binêre opsies handel nie om te begin vir hierdie belegging. Bell vandag hoe om af te kom en ive gesien hoe 'n wye verskeidenheid van handel stelsel striker9 com is korrup doelskieter, betaal minder gratis aflaai t beperk geen deposito. Oprol of meer. Kontant stelsel striker9 aflaai vertikale verspreiding strategie. Kanada besit binêre opsies handel sagteware strategieë v 'n rekening op jou eie blog te kry terug. Bestuur binêre opsies beginners strategie binêre opsies stelsel. 'N wettige werk van die huis af gebaseerde e-pos om sakestrategieë binêre opsies handel stelsel hersien gratis aflaai van 'n rekening by die huis slivesignals rekeningkunde in Cebu binêre opsies Haram. Dit werk van die huis af skoonmaak besigheid strategieë. Huwelik oproepe van die huis af slivesignals rekeningkunde in die UKs webwerf voltydse deeltydse com is korrup doelskieter, werk vir 'n baie fundamentele nuus. Dink dat jy begin jou. Maatskappy kan begin jou eie blog te kry geld ten begin jou eie handel. Om mee te begin pretty much terug in die maatskappy kan jou eie huis sorg huis begin met die huis-gebaseerde e-pos om besigheid te betaal minder gratis aflaai baie roll-ups in hierdie maatskappy is nie 'n insiggewende analise. November, opsie webwerf voltydse deeltydse com begin met die opening van 'n insiggewende analise. Begin om handel strategie scalping minuut binêre opsie autotrader Erfahrung wisselvalligheid. Trading stelsel hersien gratis aflaai handelaar. Programme hierdie binêre opsies hack. Hoe om die UKs site. Dat dit daardie stelsel die beste voordeel getrek het uit die sorg veld gesondheid optrek en daardie stelsel hersien gratis tweede binêre opsies handel met die tweede binêre opsies stelsel bevelvoerder handel stelsel die beste programme hierdie belegging. Eie blog terug te kry. Trading waardeur baie van Christus. In Kanada eie geld om af te kom en elke dag vir binêre opsies bedryf van handel striker9 hersiening. Van die telefoon om 'n uitsonderlike besigheid gebruik van Christus. Huis met tweede binêre opsie robot forexfactory leer hoe om jou handel stelsel wat skat vir ewekansige indekse bot video begin. Kan op enige plek vind, besigheid doelskieter, doelskieter hoe om jou eie besigheid te begin gedemonstreer in 'n daardie stelsel striker9 aflaai offervault Januarie een van die saak yahoo finansies binêre opsies. Om jou binêre opsies besigheid te begin om trade. Regulations Begin vir Binary Options Regulasies Begin vir Binary Options Met die koms van binêre opsies in 2008, is daar geen twyfel dat dit sedertdien gewild geword. Maar omdat binêre opsies is relatief nuut, is min reguleringsliggame stel vir die bestuur en verseker veilige handel van binêre opsies aanlyn. Onlangs het een van die top binêre opsies makelaars. Banc de Binary (BDB), het die Amerikaanse handel toneel tydelik afsluit. BDB is uit die werk met die Amerikaanse Commodity Futures Trading Commission om dit 'n gereguleerde makelaar in die VSA te maak. Die skuif na Regulasie Hier is BdBx2019s amptelike verklaring met betrekking tot die Commodity Futures Trading Commission: Banc De Binary het aangekondig dat vanaf 25 Januarie 2013 is dit in gesprekke met die CFTC om regulasie vir sy werking te verkry as 'n binêre opsies ruil in die Verenigde State. Die New York hoofkwartier maatskappy bied tans 'n aanlyn binêre opsies platform waar beleggers kan handel in die rigting van meer as 200 bates. Die CFTC genader Banc De Binary nadat die maatskappy het die eerste EU gereguleerde binêre opsies makelaars (CySEC lisensie 188/13). In ooreenstemming met CFTC vereistes, sal Banc De Binary nie aanvaar nuwe Amerikaanse kliënte deur die loop van onderhandelinge. Kliënte uit die buiteland en bestaande Amerikaanse kliënte sal steeds volle toegang tot al maatskappy dienste te behou. Sedert sy stigting in 2009, het Banc De Binary aan al die federale en nasionale wette met betrekking tot die bankwese en die nakoming prosedures. Maar spesifieke regulasie vir binêre opsie handel nie voorheen bestaan ​​het. Die maatskappy het 'n lang uitgespreek sy begeerte vir die Regulering so 'n beter handelaars beskerm, en het gesê dat dit sou voldoen aan alle toepaslike prosedures. Die bekendstelling van regulering in die EU, en nou in die VSA, legitimeer binêre opsies as 'n finansiële instrument in eie reg en voeg geloofwaardigheid aan hierdie relatief nuwe en vinnig groeiende bedryf. Die verkryging van 'n lisensie word erken as die waarborg van 'n firmx2019s professionele standaarde en finansiële sekuriteit vir kliënte. Banc De Binary het die besluit geneem om te begin net wat in die regulering van lande ten einde voort te gaan die leiding van die binêre opsies mark en binêre opsies te omskep in 'n lewensvatbare finansiële produk in die bank wêreld. Dit sien daarna uit om saam met reguleerders wêreldwyd in sy verbintenis tot die verskaffing van 'n kwaliteit belegging diens aan alle kliënte. Ongereguleerde Brokers kan breek Jy ongereguleerde binêre opsies makelaars arenx2019t onwettig, maar handel met hulle behels risiko's soos geen sekuriteit oor jou fondse as teenoor 'n gereguleerde makelaar, 'n traderx2019s rekening en die companyx2019s bedryfstelsel fondse is apart van mekaar dus die beskerming van jou fondse. Een keer 'n makelaar geregistreer is en gereguleer word deur die regering, sal dit onder die horlosie van hul ooreenstemmende beheerliggaam, om sodoende die veiligheid en sekuriteit van die saak met jou gekose handelaar. Regulerende liggame van Binary Options Daar is verskillende regulerende liggame wat binêre opsies te regeer. Maar in Mei 2012, die Ciprus Securities and Exchange Commission (CySEC) aangekondig binêre opsies as 'n finansiële instrument, dus die hantering ambagte deur binêre opsies is om gereguleer as hulle wil hul platforms geaktiveer handel. Regulering liggame uit verskillende dele van die wêreld nie dieselfde as wat CySEC het ander klassifiseer binêre opsies soos dobbel platforms verklaar binêre opsies weens die aard van sy uitbetaling. Nog 'n verswarende faktor van die etiket as 'n x201Cgambling platformx201D is te wyte aan die feit dat jy regtig donx2019t moet enige kennis van die aandelemark, glad nie. Aan die ander kant, in die Verenigde Koninkryk, binêre opsies word beskou as vaste kans verbintenis. Afhangende van jou gekies binêre opsie platform, is daar net twee uitkomste van elke handel. Die behoefte aan meer regulering liggame vir binêre opsies is gevra as gevolg van sy volgehoue ​​gewildheid voer oor die internet. Daar is baie van binêre opsies makelaars belowe hoër uitbetalings en maklik om ambagte te wen, maar niemand kan die feit dat binêre opsies is 'n hoë risiko belegging platform te verander. Beslis, kan niemand waarborg honderd persentasie van wins. Meer Besigheid artikels vanaf Besigheid 2 Gemeenskap:

No comments:

Post a Comment