Friday 3 November 2017

Opsies Begripstrategieë


Riglyn 3: Verskaf opsies vir begrip Die doel van onderwys is nie inligting toeganklik (dit is die doel van biblioteke) te maak nie, maar om studente te leer hoe om toeganklike inligting te omskep in bruikbare kennis. Dekades van kognitiewe wetenskaplike navorsing het getoon dat die vermoë om toeganklike inligting te omskep in bruikbare kennis is nie 'n passiewe proses, maar 'n aktiewe een. Konstruksie van bruikbare kennis, kennis wat toeganklik is vir toekomstige besluitneming is, hang nie op bloot wis inligting, maar op aktiewe 8220information verwerking skills8221 soos selektiewe bywoon, die integrasie van nuwe inligting met vorige kennis, strategiese kategorisering, en aktiewe memorisering. Individue verskil grootliks in hul vaardighede in die verwerking van inligting en in hul toegang tot vorige kennis waardeur hulle nuwe inligting kan verwerk. Behoorlike ontwerp en aanbieding van inligting 8211 die verantwoordelikheid van enige kurrikulum of instruksionele metodiek 8211 kan die kognitiewe opritte wat nodig is om te verseker dat alle studente toegang tot kennis is voorsien. 3.1 opsies wat verskaf of te aktiveer agtergrondkennis Inligting 8211 feite, konsepte, beginsels, of idees 8211 is meer toeganklik en oop vir assimilasie as kennis wanneer dit aangebied word in 'n manier wat primes, aktiveer, of bied 'n voorvereiste kennis. Differensiële hindernisse en ongelykhede bestaan ​​wanneer 'n paar studente nie die agtergrondkennis wat is van kritieke belang om die verwerking of die gebruik van nuwe inligting (bv wetende dat die reëls wat wiskunde bedrywighede ten grondslag lê). Diegene hindernisse kan verlaag word wanneer opsies is beskikbaar wat die aanbod of relevante voorkennis, of skakel na die voorvereiste inligting elders te aktiveer. Anker instruksie deur die oopmaak van relevante voorkennis (bv deur middel van visuele beelde, konsep anker, of konsep bemeester roetines) Met behulp van gevorderde organiseerders (bv kwl metodes, konsepkaarte) Pre-onderrig krities voorvereiste konsepte deur middel van demonstrasie of modelle, konkrete voorwerpe Brug met relevante analogieë en metafore 3.2. Opsies wat kritieke funksies na vore te bring, groot idees en verhoudings Een van die groot verskille tussen kundiges en beginners (insluitende diegene met gestremdhede) in enige domein is die fasiliteit waarmee hulle te onderskei watter kritieke van dit wat onbelangrik of irrelevant is is. Omdat kundiges vinnig die belangrikste eienskappe in inligting te herken, hulle ken hul tyd doeltreffend, vinnig te identifiseer watter waardevolle is en vind van die regte 8220hooks8221 waarmee daardie mees waardevolle inligting by bestaande kennis te verwerk. As 'n gevolg, een van die mees doeltreffende maniere om inligting meer toeganklik te maak, is om eksplisiete leidrade verskaf of vra dat individue te help om aandag aan die eienskappe wat die meeste saak te vermy, terwyl diegene wat die minste saak. Afhangende van die doel van die les, met die klem kan beklemtoon 1) die kritieke eienskappe wat een konsep te onderskei van 'n ander, 2) die 8220big ideas8221 wat domeine van inligting te organiseer, 3) die verhouding tussen uiteenlopende konsepte en idees, 4) die verhouding tussen nuwe inligting en voorkennis om netwerke en konteks waarin die nuwe inligting wat beteken bou. Kies 'n voorbeeldfoto of beklemtoon sleutelelemente in teks, grafika, diagramme, formules buitelyne, grafiese organiseerders, eenheid organiseerder roetines, konsep organiseerder roetines en konsep bemeester roetines om kernidees en verhoudings beklemtoon Gebruik verskeie voorbeelde en nie-voorbeelde te beklemtoon kritieke funksies Verminder agtergrond van vreemde eienskappe, gebruik maskering van nie-relevante funksies gebruik leidrade en gevra om aandag te vestig op kritieke funksies 3.3 opsies wat inligting lei die verwerking van suksesvolle transformasie van inligting in bruikbare kennis vereis dikwels die toepassing van geestelike strategieë en vaardighede vir 8220processing8221 daardie inligting. Hierdie kognitiewe, of metakognitiewe strategieë behels die seleksie en manipulasie van inligting sodat dit beter kan opgesom word, gekategoriseer, geprioritiseer, gekontekstualiseer en onthou. Terwyl sommige studente in enige klaskamer 'n volle repertoire van hierdie strategieë, saam met die kennis van wanneer om dit toe te pas kan hê, is die meeste studente nie. Vir diegene laasgenoemde studente, een van die mees voordelige ingrypings is om hulle uitdruklik dié strategieë te leer en het hulle oefen in hul toepaslike gebruik in konteks. Goed ontwerpte materiaal kan persoonlike en ingeboude modelle, steiers en terugvoering aan studente wat baie uiteenlopend vermoëns en gebreke in die gebruik van die strategieë doeltreffend te help. Eksplisiete instruksies vir elke stap in 'n opeenvolgende proses Interaktiewe modelle wat eksplorasie en inspeksie Gegradueer steiers wat Information Processing strategieë ondersteun verskeie inskrywing punte om 'n les en opsionele paaie deur inhoud Chun King inligting in kleiner elemente Progressiewe vrystelling van inligting lei, opeenvolgende beklemtoon 3.4 opsies wat ondersteun geheue en oordrag Terwyl elkeen van die kognitiewe steiers hierbo beskryf is geneig om die behoud te verbeter vir 'n paar studente, ander het swakhede of gestremdhede wat eksplisiete steun vir geheue en oordrag sal benodig om kognitiewe toeganklikheid te verbeter. Ondersteun vir geheue en oordrag sluit tegnieke wat ontwerp is om die onthou waardigheid van inligting sowel as diegene wat vinnig en lei studente te verhoog tot eksplisiete mnemoniese te gebruik. Kontrolelyste, organiseerders, plak notas, elektroniese aanmanings Vrae vir die gebruik van mnemoniese strategieë en toestelle (bv visuele beelde, parafrasering strategieë, metode van lokusse, ens) Explicit geleenthede vir gespasieer hersiening en praktyk Templates, grafiese organiseerders, konsepkaarte om kennis te neem te ondersteun steiers wat nuwe inligting verbind om vorige kennis (bv woordwebbe, halfvol konsepkaarte) Inbedding nuwe idees in bekende idees en kontekste, gebruik van analogie, metafoor Soos hierdie: PREK-12 Market Nieuws Options Publishing lanceert nuwe begrip Aangeleenthede Leesbegrip Reeks opsies Publishing mdash Dinsdag, Maart 11, 2008 Iowa City, IA 11 Maart 2008 opsies Publishing, 'n leidende uitgewer van aanvullende onderwys materiaal en intervensieprogramme en 'n Haights Cross Media maatskappy, het die vrylating van begrip Sake aangekondig, 'n nuwe leesbegrip reeks . Begrip Sake, vir grade 3-8 (Vlakke CH), is ontwerp om gedifferensieerde onderrig op die begripsvaardighede mees getoets op die staat Engelse Taal Kunste toetse te fasiliteer. Die reeks is onmiddellik beskikbaar. Soos die belangrikheid van die staat toetsprogramme toeneem, leesbegrip ingryping raak meer belangrik vir studente wat sukkel, sê dr Thomas Emrick, Options Publishing President. Begrip Sake sluit aparte vaardigheid boeke, sodat opvoeders om te onderskei onderrig en gee elke student die ingryping hy of sy nodig het om op graadvlak werk suksesvol te doen. Die Begrip Aangeleenthede reeks beskik oor vyf vaardigheid boeke: hoofgedagte en besonderhede, maak van gevolgtrekkings en maak gevolgtrekkings, volgorde, oorsaak en gevolg, en kontekstuele leidrade. Elke boek begin met hersiening van die strategie, die benutting van begeleide opdrag om studente te ondersteun. Twaalf praktyk lesse in elke vaardigheid boek verdere nuwe konsepte te versterk. Enkel-vlak, multi-vlak, en volledige klaskamer stelle Begrip Sake is beskikbaar, en kan aangepas word om klaskamer behoeftes te voorsien. Die Begrip Aangeleenthede Ingryping Kit is ook beskikbaar, 'n kombinasie twee vaardigheid boeke (hoofgedagte en besonderhede en die maak van gevolgtrekkings en gevolgtrekkings te maak) met die lees van diagnostiese instrumente, gelyk lesers, en verwysing materiaal om 'n volledige ingryping oplossing te lewer. Opsies Publishing gesê dat Begrip Aangeleenthede volg 'n navorsingsgebaseerde program weerspieël navorsing in leesbegrip vaardigheid onderrig. Vir meer inligting, besoek www. optionspublishing. Oor Options Publishing Options Publishing, 'n Triumph Leer, LLC afdruk, is in 1993 gestig Options Publishing is 'n toonaangewende uitgewer van aanvullende onderwys materiaal en intervensieprogramme. Opsies Publishings ingryping produkte volg 'n navorsingsgebaseerde benadering, ouerbetrokkenheid aanmoedig, en ondersteun student toets voorbereiding. Oor Haights Cross Media in 1997 gestig en is gevestig in White Plains, NY, Haights Cross Media is 'n premier opvoedkundige en biblioteek uitgewer gewy aan die skep van die beste boeke, klank produkte, tydskrifte, sagteware en aanlyn-dienste, die versorging van die volgende markte: K-12 aanvullende onderwys, openbare en skoolbiblioteke, verbruikers, en voortgesette mediese onderrig. Haights Kruis maatskappye sluit in: Sundance / Newbridge Opvoedkundige Publishing (North Borough, MA), Triumph Leer (New York, NY), Buckle Down Publishing en Options uitgewery (Iowa City, IA), opgeneem Books (Prince Frederick, MD), en Oakstone Publishing (Birmingham, AL). Kontak: Lydia Fyn, (319) 688-4144 afskrif 2016 Mark data Herwinning 6 Armstrong Road, Shelton, CT 06484 800.333.8802 Oor MDR schooldata Ons is jammer, hierdie inligting is slegs beskikbaar vir EdNET Insig membersprehension Begrip is die begrip en interpretasie van wat gelees word. Om in staat wees om akkuraat te verstaan ​​geskrewe materiaal, moet kinders in staat wees om (1) te ontsyfer wat hulle lees (2) maak verbindings tussen wat hulle lees en wat hulle reeds weet en (3) dink diep oor wat hulle gelees het. Een groot deel van begrip is 'n voldoende woordeskat, of weet die betekenis van genoeg woorde. Lesers wat het 'n sterk begrip in staat is om gevolgtrekkings te maak oor wat hulle lees wat belangrik is, wat is 'n feit, wat veroorsaak dat 'n gebeurtenis gebeur, wat karakters is snaaks. So begrip behels die kombinasie van lees met dink en redeneer. Teiken die Probleem: begrip wat die probleem lyk soos 'n gesin perspektief: Wat dit voel soos my kinders sal gewoonlik uit te druk hul frustrasie en probleme in 'n algemene manier, met stellings soos Ek haat lees of Dit is dom. Maar as hulle kon, dit is hoe kinders kan beskryf hoe begrip probleme in die besonder raak hul lees: Dit neem my so lank om iets te lees. Dit is moeilik om te volg saam met alles wat aangaan. Ek didnt regtig wat daardie boek was oor. Hoekom het daardie karakter te doen wat ek net nie ontslae dit Ek is nie seker wat die belangrikste dele van die boek was. Ek kon nie regtig 'n beeld in my kop van wat aangaan. Klik hier om uit te vind wat die hele gesin kan doen om hulself te help. A ouers perspektief: Wat ek sien by die huis Hier is 'n paar leidrade vir ouers wat 'n kind probleme met begrip kan hê: Sy is nie in staat om 'n gedeelte of 'n boek saam te vat. Hy dalk in staat wees om jou te vertel wat gebeur het in 'n storie, maar kan nie verduidelik hoekom gebeure in die rigting wat hulle gedoen het. Sy kan nie verduidelik wat 'n karakters gedagtes of gevoelens kon gewees het. Hy maak nie skakel gebeure in 'n boek om soortgelyke gebeure uit 'n ander boek of uit die werklike lewe. Klik hier om uit te vind wat ouers kan doen om 'n kind te help by die huis. A onderwysers perspektief: Wat ek sien in die klaskamer Hier is 'n paar leidrade vir onderwysers wat 'n student probleme met begrip kan hê: Dit lyk of hy fokus op die verkeerde aspek van 'n gedeelte byvoorbeeld konsentreer hy soveel op die besonderhede wat die hoofgedagte verlore. Sy kan die uitslag van 'n storie te vertel, maar kan nie verduidelik hoekom dinge blyk dat manier. Hy gaan nie agter wat aangebied word in 'n boek om te dink oor wat kan volgende gebeur of waarom karakters het die aksie wat hulle gedoen het. Sy bring irrelevante inligting wanneer ek probeer om 'n gedeelte verband hou met iets in haar eie lewe. Dit lyk of hy 'n swak woordeskat het. Sy kan die duidelike, logiese volgorde van gebeure wat nie vertel in 'n storie. Hy wil nie te kies uit die belangrike feite van inligting teks. Hy kan jou nie 'n foto van whats going on in 'n skriftelike gedeelte byvoorbeeld, wat die karakters lyk of besonderhede van waar die storie plaasvind gee. Klik hier om uit te vind wat onderwysers kan doen om 'n student by die skool te help. Hoe om te help met die hulp van ouers en onderwysers, kan kinders strategieë te leer om te gaan met begrip probleme wat sy of haar lees affekteer. Hier is 'n paar wenke en spesifieke dinge om te doen. Wat kinders kan doen om te help hulself Gebruik buitelyne, kaarte, en notas wanneer jy dit lees. Maak flitskaarte van die belangrikste terme wat jy dalk wil om te onthou. Lees stories of gedeeltes in kort artikels en maak seker dat jy weet wat gebeur het voordat jy verder lees. Vra jouself, Maak dit sin As dit nie die geval is, lees die gedeelte wat didnt sin maak. Lees met 'n buddy. Hou op elke bladsy of so en beurte maak opsommings wat jy het gelees. Vra 'n ouer of onderwyser om 'n boek 'n voorbeeld met jou voordat jy dit gelees op jou eie. As jy lees, probeer om die geestelike beelde of beelde wat ooreenstem met die storie te vorm. Wat ouers kan doen om te help by die huis hou 'n gesprek en bespreek wat jou kind lees. Vra jou kind indringende vrae oor die boek en maak die gebeure om sy of haar eie lewe. Byvoorbeeld, sê ek wonder hoekom die meisie het dit of hoe dink jy het hy gevoel Hoekom en Dus, wat les kan ons leer hier. Help jou kind om konneksies tussen wat hy of sy lees en soortgelyke ervarings wat hy gevoel het, het in 'n fliek, of lees in 'n ander boek. Help jou kind te monitor sy of haar verstand. Leer haar om voortdurend te vra haarself of sy verstaan ​​wat lees shes. Help jou kind terug te gaan na die teks om sy of haar antwoorde te ondersteun. Bespreek die betekenis van onbekende woorde, beide diegene wat hy lees, en die wat hy hoor. Lees materiaal in kort artikels, maak seker dat jou kind verstaan ​​elke stap van die pad. Bespreek wat jou kind uit te lees inligting teks geleer het soos 'n wetenskap of sosiale studies boek. Wat onderwysers kan doen om te help by die skool Aangesien studente lees, vra hulle oop vrae soos Hoekom het dinge gebeur op die manier of wat is die skrywer probeer om hier te doen en waarom is dit 'n bietjie verwarrend. Leer studente die struktuur van verskillende soorte leesstof. Byvoorbeeld, verteltekste het gewoonlik 'n probleem, 'n hoogtepunt van aksie, en 'n besluit om die probleem. Informatiewe tekste kan beskryf, vergelyk en kontrasteer, of bied 'n reeks van gebeure. Bespreek die betekenis van woorde soos jy deur die teks. Teiken van 'n paar woorde vir dieper onderrig, regtig indringende wat die woorde beteken en hoe dit gebruik kan word. Leer om notas te neem vaardighede en opsomming strategieë. Gebruik grafiese organiseerders wat help studente breek inligting af en hou ryg van wat hulle lees. Moedig studente om te gebruik en weer geteiken woordeskat woorde. Leer studente om hul eie begrip te monitor. Wys hulle hoe, byvoorbeeld, om hulself te vra Wat is onduidelik hier of Watter inligting mis ek en Wat anders moet die skrywer wees om my te vertel. Leer kinders hoe om voorspellings en hoe om op te som te maak. Vir meer inligting oor begrip, blaai deur die artikels, multimedia, en ander hulpbronne in hierdie spesiale afdeling: Onderwerpe A-Z: leesbegrip. Meer inligting Vind meer uit oor begrip probleme met hierdie hulpbronne uit die lees Rockets, Die Toegang Center, en LD Aanlyn: Begrip Toolkit Series Van Stephanie Harvey en Anne Goudvis. bekend vir hul werk met skole en opvoeders op onderrig begripstrategieë, Die Begrip Toolkit reeks bied alles wat nodig is om studente te help verstaan, te reageer op, en leer uit fiksie teks, die bou van agtergrondkennis oor die kurrikulum heen en dwarsdeur die jaar. Deur noukeurig vervaardigde leer gereedskap, insluitend taal, lesse, en professionele ondersteuning, die Toolkit help jou om jou eie strategie lesse te ontwerp om onafhanklike lesers en leerders oor enige inhoud of kurrikulum te ontwikkel. Beskikbaar in K-2 en 3-6 stelle, Die Begrip Toolkit reeks bied alles wat nodig is om studente te help verstaan ​​reageer op, en leer uit fiksie teks, die bou van agtergrondkennis oor die kurrikulum heen en dwarsdeur die jaar. Dit buigsaam hulpbron kan gebruik word vir onderrig met die hele groep, klein groepie, en individue in 'n verskeidenheid van instellings insluitende lees werkswinkel, begeleide lees, intervensie, ELL ondersteuning en somer skool. Die Begrip Toolkit reeks bied robuuste begrip opdrag om studente aan te moedig om lewenslange leerders te word. Die praktyke: verdiep studente begrip van fiksie teks deur te fokus op lees, skryf, teken, praat, luister, en ondersoek. Foster agentskap en strategiese denke oor die kurrikulum deur hulle te help kinders navigeer inligting teks en dink oor wat hulle lees om te leer, te verstaan ​​en te onthou nie. 'N alternatief vir die tradisionele toewys en korrekte kurrikulum. Navorsingsgebaseerde eksplisiete opdrag volg die geleidelike vrystelling raamwerk: model, gids en praktyk. Ondersteuning onderwysers om te verstaan ​​begrip strategie instruksie, beplan en ontwerp lesse en skep maniere om groei student evalueer met verloop van tyd. Aflaai Toolkit SamplesThe onderrig en leer fokus in die verstaan ​​Toolkit reeks is gemik op strategie les boeke georganiseer rondom fundamentele begrip strategieë. Elke gereed-vir-go les bied onderrig beweeg en taalonderrig, asook 'n les raam om 'n kurrikulum te pas. Monitor Begrip aandele maniere lesers hou van hul denke en monitor hul begrip as hulle lees. Aktiveer Connect waarskuwings studente om die impak agtergrondkennis beskik oor hul leer en ondersteun hulle om die nuwe verbinding met die bekende. Vra vrae beklemtoon hoe lesers vrae kan gebruik om onbekende idees te verduidelik en ontdek nuwe inligting. Lei Visualiseer leer studente hoe om kontekstuele leidrade en teks bewyse gebruik om gevolgtrekkings te maak oor en kraak oop die nuwe konsepte en idees in 'n teks. Bepaal belangrikheid help studente te identifiseer, te organiseer, en deel die belangrikste idees en inligting in 'n teks. Som Sintetiseer moedig studente verder te gaan as die eenvoudige herstatering van feite, om hul denke te ruk, en gebruik al die strategieë om groot idees te verstaan. Nuut op die hulpmiddels Tweede uitgawe, inhoud Geletterdheid: lesse en tekste vir begrip oor die kurrikulum nuwe lesse wat integreer en uit te brei al strategieë oor die kurrikulum bevat. Die Toolkitrsquos innemende, werklike wêreld informatiewe tekste lei studente om begripstrategieë gebruik. Magazine, web, en oorspronklike artikels is die centerpieces van baie lesse. (Verder het die grade Kndash2 Toolkit sluit groot plakkate van tyd vir Kids Bigger Picture Edition en National Geographic Jong Explorer.) 'N digitale metgesel hulpbron bied al die artikels en onderrig hulpbronne in 'n volkleur reproduceerbare formaat. Handel boeke waarna verwys word in die Toolkit lesse is beskikbaar vir aparte aankoop. Aflaai Toolkit SamplesUnpacking jou begrip Toolkit Die Begrip Toolkit reeks is verbind tot verhef onderwyser kundigheid deur ingebed professionele ontwikkeling. Binne die Begripstoets Toolkit reeks, die skrywers mentor die opvoeder deur opgebou lesse, leer wenke, studentewerk monsters, en nog baie meer. Elke Toolkit sluit die volgende hulpbronne: A Onderwysersgids bied 'n oorsig van die hulpmiddels navorsing, filosofie, instruksionele ontwerp en evaluering opsies, en wys hoe om die Toolkit in gewissel klaskamer geletterdheid scenario te integreer. Digitale hulpbronne video's en slideshows van Toolkit onderrig en skrywer onderhoude om voortgesette onderrig te ondersteun. Druk hulpbronne sluit assesseringsrubrieke, Thinksheets, rekordhouding vorms, les tekste, navorsingsartikels, en volkleur les tekste. Bykomende hulpbronne is beskikbaar vir personeel, tegnologie integrasie, ondersteun gedifferensieerde onderrig asook ELL ondersteuning. Aflaai Toolkit SamplesBackground Soos onderwysers, neem ons kinders gedagtes, idees en opinies ernstig. Ons ontwerp opdrag dat kinders betrokke is en lei hulle verskyn terwyl hulle worstel met die inligting en konsepte wat hulle teëkom in die skool, veral as hulle inligting teks lees. Die Begrip Toolkit reeks fokus op lees, skryf, praat, luister, en ondersoek, om begrip van fiksie tekste te verdiep. Met 'n fokus op strategiese denke, Toolkit se lesse bied 'n grondslag vir die ontwikkeling van onafhanklike lesers en leerders. Kweek van 'n kultuur van denke en verstaan ​​die onderrig en leer fokus in die verstaan ​​Toolkit is op begrip onderrig, insluitend: die nagaan van begrip te aktiveer en verbinding met agtergrondkennis om vrae te vra afleidings betekenis te bepaal belangrikheid opsomming en sintetisering. Verstaan, Onthou, en gebruik Inligtingteks Die Begrip Toolkit bied 'n alternatief vir die tradisionele toewys en korrekte kurrikulum. In plaas daarvan, die onderrig en leer fokus is op strategiese denke en eksplisiete opdrag via modellering, praktyk en toepassing. Die Begrip Toolkit is ontwerp om te help kinders onderhandel inligting teks, na te dink oor wat hulle lees, en om daardie denke te hou sodat hulle verstaan, onthou, en dit gebruik. Die geleidelike Vrystelling van verantwoordelikheid Framework die leesstrategieë in die Begripstoets Toolkit geleer deur 'n geleidelike vrystelling van verantwoordelikheid raamwerk. Ons bied eksplisiete onderrig deur middel van modellering en samewerkende praktyk, en dan bied geleenthede vir onafhanklike praktyk en toepassing. Meer inligting. Whatrsquos Nuut in die tweede uitgawe Die nuwe 2016-uitgawe van die reeks sluit alles van die oorspronklike uitgawe plus 'n nuwe teacherrsquos gids, nuwe aanlyn hulpbronne, en 'n nuwe boek, inhoud Geletterdheid: lesse en tekste vir begrip oor die kurrikulum heen baie nuwe lesse te integreer die strategieë met die wetenskap en sosiale studies kurrikulum. Strategie en Les Boeke: Die opgedateer strategie boeke bevat dieselfde inhoud en lesse uit die oorspronklike uitgawe met 'n verbeterde ontwerp en organisasie om die onderrig van begrip meer toeganklik en makliker om te integreer in die kurrikulum te maak. Benewens die oorspronklike ses strategie les boeke, is daar 'n nuwe boek mdashContent Geletterdheid: lesse en tekste vir begrip oor die kurrikulum heen mdashwith baie nuwe lesse wat 'n paar strategieë met inhoud-omgewing leer te integreer. Die NUWE les boek sal beskikbaar wees vir die aankoop vir kliënte op soek in bestaande ldquooriginalrdquo hulpmiddels te vul Al die wonderlike, ryk fiksie tekste uit die oorspronklike uitgawe is steeds deel van die hersiene Toolkit mdashwith die toevoeging van meer lesse, meer kort tekste, en nog baie meer handel boeke. Benewens die oorspronklike tekste, die nuwe inhoud Geletterdheidsles boek bevat ook 'n nuwe kort tekste. Daar is 'n nuwe handelsmerk boek pak om die nuwe inhoud GeletterdheidSlesse ondersteun. 'N digitale metgesel Resource bied al die teks en onderrig hulpbronne in 'n volkleur digitale formaat. Die nuwe lesse en handel boek pakke is beskikbaar vir die aankoop vir bestaande Toolkit kliënte. Die opgedateer onderrig gids, gereedskap vir Onderrig Begrip, integreer hoe die authorsrsquo denke mdashincluding gesprekke rondom nuwe navorsing, nuwe perspektiewe op dissiplinêre teen inhoudsveld geletterdheid en standpunte oor komplekse teks, asook noukeurige lees ontwikkel het. In plaas van DVD's, die opgedateer hulpmiddels verskaf skakels na aanlyn-hulpbronne en video voorbeelde om modelle vir maniere opvoeders kan die strategieë te leer. Die update sluit die oorspronklike bronne asook 'n paar nuwe toevoegings. Bestaande gebruikers van die oorspronklike Begrip Toolkit reeks: Jy mag die nuwe inhoud Geletterdheidsles boeke sowel koop as die ooreenstemmende nuwe handelsmerk boek pakke in jou bestaande hulpbronne in te vul. Verwante ArticlesComprehension Strategieë Kit graad 1-5 beskikbaar uitsluitlik van Triumph Leer, CSK is die uiteindelike klaskamer-vriendelike pakket wat perfek pas in jou kurrikulum. Gebruik hierdie buigsame program vir net 20-25 minute per dag om begrip van die ses belangrikste begripstrategieë wat nodig is om die prestasie van leerlinge te stimuleer te verhoog: monitor en te verduidelik, maak konneksies, visualiseer, vra vrae, aflei en te voorspel, en op te som. elke strategie met behulp van dwingende visuele met interaktiewe studente kaarte leer met behulp van innemende, gelyk tekste Dr. Linda Gambrell Dr. Linda Gambrell, mede-skrywer van begripstrategieë Kit Begrip strategie opdrag is oor die onderrig van studente hoe om betekenis uit die teks. Die doel is om studente te betrek in kritiese denke wat lei tot hoër-vlak begrip. Die gebruik in begripstrategieë Kit strategieë aan te moedig beide aktiewe deelname en volgehoue ​​inspanning tydens die leesproses. Dr Robert Wortman Dr Robert Wortman, mede-skrywer van begripstrategieë Kit CSK bied talle geleenthede vir die hulp kinders leer hoe om hierdie kern begrip toe te pas mdash nagaan van begrip, die maak van verbindings na agtergrondkennis, visualisering, vrae te vra, te genereer afleidings en voorspellings , en op te som mdash bekwaam en outomaties in nuwe situasies.

No comments:

Post a Comment